1. Soru Sor
  2. Bunların dışında
  3. Sorunum ne? Terapilik mi?

Sorunum ne? Terapilik mi?

Hl123
Hl123 4 yıl önce
Merhaba. Ben insanlarla iyi anlaşırken bir sözden olaydan ötürü ondan hemen nefret edebiliyorum. Annem babamdan bile. Kendim olamıyorum artık nasıl davranmam gerekiyo bazen bilemiyorum. Yaptiği çoğu şeyden pişmanlık duyuyorum bir süre sonra. İnsanlarla konuşmak istemiyorum. Hiçbir şeyi umursamıyorum. 20 yaşındayım yapmam gereken hiçbir şeyi yapmak gelmiyor içimden. Ders çalişmak namaz kılmak temizlik yapmak... Rahatszliğim ne onu bilmek istiyorum.
Aybüke KURT

Uzmanın Cevabı: Merhaba öncelikle, buradan bir psikolojik bozukluk ile ilgili tanı koyabilmek imkansızdır. Kendinizle ilgili durum hakkında bir öğrenimde bulunmak istiyorsanız bir uzman desteğiyle terapi sürecinde ilerlemeniz faydalı olacaktır. Dilerseniz benim uygun gün ve saatime de randevu oluşturabilirsiniz, süreci birlikte yürütmekten memnuniyet duyarım. Sağlıklı günler diliyorum.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman
Merve ÜÇOK
Merve ÜÇOK
Psikolog