1. Soru Sor
  2. İlişkiler
  3. İlişkiyi bitirmek

İlişkiyi bitirmek

Lada
Lada 4 yıl önce
Merhaba, neredeyse 7 yıla dayanmış bir ilişkinin içerisindeyim. 1 hafta önce bazı sebeplerden dolayı ayrılma kararı aldım. Fakat kız arkadaşımla 9 aydır farklı ülkelerde yaşıyoruz ve yanına ne zaman dönebileceğimi bilmiyorum. Bulunduğum ülkeye ancak 1.5 ay sonra gelebilecek ve ayrılık konuşmasını 1.5 ay bekletip yüz yüze mi yapmalıyım yoksa hiç uzatmadan telefonda konuşup mu yapmalıyım bilmiyorum. Karşımdaki kişiyi üzmeyi hiç istemiyorum. Bu konuda sizce ne yapmalıyım?
Aybüke KURT

Uzmanın Cevabı: Merhabalar, özel hayatınız ile ilgili kararlar her zaman size aittir. En doğru kararı verebileceğinizi umuyorum. Sağlıklı günler diliyorum.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Merve Behice AL CANKI
Merve Behice AL CANKI
Uzman Psikolojik Danışman
Ali ÖZDEMİR
Ali ÖZDEMİR
Psikolog
Hatice Ahsen ÇAY
Hatice Ahsen ÇAY
Psikolog