Babam

Özlem
Özlem 5 yıl önce
Merhaba 21.10.2020 tarihinde babamı kaybettim ve kendimi toparlayamıyorum geçmişe yönelik kendime ve babama çok fazla haksızlık yaptığımı ve onun saglıgıyla ilgilenmediğimi düşünüyorum. Bu düşünceler aklımda dönüp duruyor ve hayattan artık hiç bir şekilde zevk alamıyorum. Geceleri korkuyorum sanki görünmez bir şey gelecek ve bana zarar verecekmiş gibi hissediyorum ve rahat uyuyamıyorum. Düşüncelerin içinden çıkamıyorum desteğinizi rica ediyorum.
Talha Şahin HAN

Uzmanın Cevabı: Merhabalar, öncelikle içinde bulunduğunuz psikolojik durumu içtenlikle açıkladığınız için teşekkür ederim. Kayıp ve yas süreçleri insan hayatında kritik öneme sahip dönemlerdir eğer iyi yönetilmezlerse kalıcı travmatik imgelere neden olabilirler. Bu bağlamda babanızın ölümü sonrası hisleriniz ve geçmiş süreçlerinizin profesyonel bir terapi süreci ile çalışılması iyilik haliniz ve psikolojik sağlamlığınız pozitif yönde dönüşmesi açısından önemli olduğu görüşündeyim.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Tuğba ÇÜRÜK
Tuğba ÇÜRÜK
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman