Bırakamamak

Seyda
Seyda 5 yıl önce
Merhaba. Son ilişkimi bitirirken ( karşı taraf bitirdi ) çok öfkeli davrandığımı düşünüyorum. Çok üstüne düştüm ve bitmemesi için uğraştım beni arabadan indirmek istedi fakat inmedim konuşmak istedim ağladım ve iş zorla indirmeye kadar geldi. Seviyordum ve bana göre bitemezdi. Ama karşı taraf istemiyordu ne kadar özür dilesem de boştu. Sebep ise öfkeli olmam ve ağzımdan kötü şeyler çıkmış olması. Öfkelenince kendimi kaybetmem. Öyle söylüyordu benim için. Hala unutamıyor ve beni anlayıp konuşmasını istiyorum ama artık rahatsız etmek de istemiyorum bir yandan. Ne yapabilirim bu işin içinden çıkamıyorum
Aybüke KURT

Uzmanın Cevabı: Merhaba öncelikle, öfke çok insani bir duygudur, ancak bunu nasıl yaşadığımız ve nasıl ortaya çıkardığımız, nasıl ifade ettiğimiz mühimdir. Yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile siz de öfkenizi yanlış şekilde ifade ettiğinizi düşünüyorsunuz. Bu noktada profesyonel bir destek alıp bir uzmanla ilerlemenizi öneririm. Aksi halde bu öfke aktarım sorunu ileride her alanda yaşam kalitenize zarar verecektir. Dilerseniz benim uygun gün ve saatime de randevu oluşturabilirsiniz. süreci birlikte yürütmekten memnuniyet duyarım. Sağlıklı günler diliyorum.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Tuğba ÇÜRÜK
Tuğba ÇÜRÜK
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman