1. Soru Sor
  2. Kategorisiz
  3. Kişiler arası ilişkilerde bozukluk

Kişiler arası ilişkilerde bozukluk

Hüzün
Hüzün 5 yıl önce
Merhaba , Ben küçüklükten beri hep bi içe kapandık biriyim , orta öğretim olsun lise de olsun hep sunumlarda alçak sesle yapardım ve bu yüzden düşük puanlar alırdım. 20 yaşındayım ve durum hala aynı .İnsanalalara alçak sesle konuşuyorum ve bunu içe kapanıkla bağlıyorlar doğal olarak , üniversitesi de benim için çok büyük bir problem olucak . Sizce insanlarla ilişkimi nasıl orto yol yapabilirim. Cevapınız benim için çok önemlidir . Teşekkürler....
Silinmiş UZMAN

Uzmanın Cevabı: Merhaba anlattiklariniza bakilirsa sosyal fobiniz olabilir. Bununla ilgili bilissel davranisci terapi ile otomatik dusunceler, temel inanclar bulunup islevsiz olanlar islevli dusuncelerle degistirilmeli. Bir Klinik Psikolog ile psikoterapi surecine baslayabilirsiniz.

Danışan

Aşırı yerlere gititm psikolog, psikiyatri her türlü aklınıza gelebilecek aktivitelere( yüzme, gitar,resim kursları) eskisene göre çok iyi ama dediğim gibi bi sunumda olsun olumsuzlukalr oluyor

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Tuğba ÇÜRÜK
Tuğba ÇÜRÜK
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman