Neden

G... G...
G... G... 5 yıl önce
Merhaba ,Kendimde son zamanlarda farkettigim bir durum hakkında bunun neyden kaynaklandığına dair fikirlerinize ihtiyacım var.Böyle zaman zaman herkesle irtibatımı kesmek ,her seye sessiz kalmak ,adeta yok olmak istiyorum ,böyle nasıl ifade etsem yani varlığımı unutturmak istiyorum.Mesela hiç kimse tarafından tanınmasam keşke diyorum.Zaten aşırı taninan biri degilim  de örnegin arkadaşlarim açısından.Onları çok seviyorum ,iyiki benim arkadaşlarim ama his onlardan  bağimsiz kendi icimde hissettigim bir şey.Neden böyle hissediyorum sizce nedeni ne olabilir?
Aybüke KURT

Uzmanın Cevabı: Merhaba öncelikle, durum hakkında bahsettiğiniz kısa detay ile sağlıklı bir cevap verebilmem malesef mümkün olmaz. Detaylandırmaya ve sebebini araştırmaya ihtiyaç var. Bu sebeple bir psikoterapi sürecine başlamanızı öneririm, ancak o şekilde nedeni bulunabilir ve sağlıklı çözüme kavuşturulabilir. Dilerseniz uygun gün ve saatime randevu oluşturabilirsiniz. Sağlıklı günler diliyorum.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Klinik Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Klinik Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman
Cerenay GÜLBAHÇE
Cerenay GÜLBAHÇE
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Nagehan ANLAŞ
Nagehan ANLAŞ
Uzman Klinik Psikolog
Esmegül TÜRK
Esmegül TÜRK
Uzman Klinik Psikolog
Merve ÜÇOK
Merve ÜÇOK
Psikolog
Hilal YAMAN
Hilal YAMAN
Uzman Psikolog