OKB

sel
sel 5 yıl önce
Merhaba, bana 1 ay öncesinde OKB teşhisi koyuldu. psikiyatriden iki ilaç aldım isimleri zedprex ve atarax 20, 25 mg. Okb'nin bütün belirtili var el yıkama, sayı sayma, ocakları kontrol etme, küfür, dilimi yiyorum surekli mesela vs. Onun dışında misafonya hastalığı var bu da OKB ye giriyor mu bilmiyorum. İnsanlardan çıkan bütün seslere sinir oluyorum en çok nefes sesi o kadar ilerledi ki artık video izlerken bile oluyor ve bu sesleri duyduğumda aynı sesi çıkarıp taklit ediyorum yani ancak bu şekilde rahatlıyorum. İlaçları kullanmayı bıraktım ve doktorumu aramadım ne önersiniz
Silinmiş UZMAN

Uzmanın Cevabı: Merhaba, öncelikle doktorunuzu arayıp ilaçları bıraktığınızı söylemelisiniz. Eğer ilaçların yan etkileri sizi rahatsız ettiyse alternatif ilaçlar verecektir size. İlaçlarınızı kullanmaya başladıktan sonra ise terapiye başlamanızı öneririm. İlaçla terapinin beraber çok işe yarar olduğunu gösteren araştırmalar bulunuyor.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman
Merve ÜÇOK
Merve ÜÇOK
Psikolog