Sevgi

Kkk
Kkk 5 yıl önce
Ben sevdiğim kişilere çok bağlanıyorum ve yanlış bir şey yapıp kaybetmekten çok korkuyorum böyle korkarken sanki daha da saçmalıyorum ve mesela bir mesaj attığımda bu mesajı bir daha okuyamıyorum saçmalamışım gibi geliyor ve suçluluk duyuyorum nasıl düzelir bu ?
Silinmiş UZMAN

Uzmanın Cevabı: Konuyla ilgili bağlanma süreçlerinizin çalışılacağı bir psikoterapi süreci öneririm. Bunun dışında “Amir Levine&Rachel Heller-Bağlanma” kitabını okumanızı öneririm.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman
Merve ÜÇOK
Merve ÜÇOK
Psikolog