Yanlizlik

H... O...
H... O... 5 yıl önce
3 4 ay önce sevgilimden severek ayrıldım onun boşluğu var. Özlemiyorum sevmiyorum onu eskisi gibi de ama bir şarkı onu hatırlatıyor. Yapacak bişeyim yokken ilk aklıma o geliyor
Aybüke KURT

Uzmanın Cevabı: Merhaba öncelikle, yaşantımızda bu tarz romantik ilişki sonlanması durumlarında bahsettiğiniz boşluğa düşme ve alışma süreci yaşanabilir, bunu normal bir süreç olarak değerlendirebiliriz. Ancak durum artık işlevselliğinizi etkileyecek kadar sizi rahatsız eden bir boyuta geldiyse bu noktada bir uzman eşliğinde ilerlemeniz faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Sizin için en uygun zamana randevu oluştursanız süreci birlikte yürütmekten memnuniyet duyarım. Sağlıklı günler diliyorum.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Medine ÜNAL
Medine ÜNAL
Uzman Psikolog
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Merve ÜÇOK
Merve ÜÇOK
Psikolog
Zeynep YILDIRIM
Zeynep YILDIRIM
Psikolojik Danışman
Melisa UZGUR
Melisa UZGUR
Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Eray ARSLAN
Eray ARSLAN
Psikolog
Nalan SABAH
Nalan SABAH
Psikolog