Bilgi

Ssvg - 7 ay önce
Ayşe hanım merhaba, yeme bozukluğu hastalığım var. Bilgi amaçlı bir şey danışmak istedim. 2 yıl önce edronax daha sonra Dr kontrolünde wellbutrin kullanıyordum. Son zamanlarda doktora gidemiyorum 3 gün önce edronax ı bırakıp (günde bir adet alıyordum) 3 gundur wellbutrin 150 1 adet alıyorum fakat pek iyi hissetmiyorum fazla uyuşma baş dönmesi, fazla dış dünyadan kopmuş gibi hissediyorum . Wellbutrine doktor kontrolünde başlamadan geçtiğime pişman oldum sadece 3 gun kullanmış oldum yarın itibari ile edronax eski ilacıma devam etmek doktor randevusu bulana kadar uygun olur mu size. Ya da şu an ani bırakma hatasını yapmamak adına ne yapabilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler, sevgiyle kalın.
Ayşe Beyza ARIK
Uzmanın Cevabı: Merhabalar, Öncelikle kullandığınız ilaçları düzenleme yetkim bulunmuyor, bu bir psikiyatri hekiminin yapabileceği bir şey. Fakat yazdığınız ilaçlardan yola çıkarak yeme bozukluğuna ek olarak depresif ruh halinde olduğunuzu varsayıyorum. Benim tavsiyem en kısa zamanada psikiyatristinizden randevu almanız ve ilaçlarınızı düzenlemesini istemeniz. Aynı zaman da yazmış olduğunuz şeylerden yola çıkarak İki yıdır ilaç kullanıyorusunuz ve ilaçları bıraktığınızda problemleriniz nüks ediyor, ilaç problemi tamamen yok etmiyor sadece halının altına saklıyor yani ortaya tekrardan çıkmak için ilaçları kullanmamamızı bekliyor. İkinci tavsiyem psikiyatristinize ilaçlara ek olarak bir psikoterapi sürecine uygun olup olmadığınızı sormanız ve bu konuda yardım talep etmeniz olacak. (En yakın randevu gününe kadar ; wellbutrin size şu an iyi gelmiyorsa öncesinde doktor kontrolünde verilmiş edronexi doktorunuzun tavsiye ettiği şekilde almaya devam edebilirsiniz.) Sevgilerle,
Ayşe Beyza ARIK
Ayşe Beyza ARIK
Psikolog(*)(*)(*)(*)(*)
Uzmanlıklar: Sınav Kaygısı ile İlgili Sorunlar, Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları, Depresyon ve Mutsuzluk