1. Soru Sor
  2. Kendim
  3. Neyim var benim

Neyim var benim

nehir
nehir 4 yıl önce
Merhaba ben 18 yaşındayım bu sene 19 olacağım lise zamanında ve ondan öncesinde de ortaokul çağında yaşamış olduğum belli başlı sorunların acısının şu an çıktığını hissediyorum O zamanlarda yaşadığım şeylere hiçbir tepki vermezdim ne bedensel ne de sözel daha sonrasında da aman aman bir sıkıntısını yaşamazdım kafama çok takmazdım yani fakat birkaç aydır bazı devam eden problemlerden de kaynaklı zamanında yaşadığım sorunlardaki travmaların şu an nüksettiğini hissediyorum gün içerisinde kendimi çok yorgun bitkin ve mutsuz hissediyorum ağzımı dahi açmaya gücüm bile olmuyor ama aynı zamanda da çok hareketli enerjik ve sürekli güleç biriyimdir gün içerisinde bu iki ruh halinde gidip gelmekten zihnen çok yoruldum aynı zamanda artık en ufak tartışmalarda sinirime hakim olamadığımı hissediyorum ne yapmam gerekiyor
Aybüke KURT

Uzmanın Cevabı: Merhaba öncelikle, geçmişte yaşadığınız olaylarla yüzleşmeniz ve kapatmanız için bir psikoterapi sürecinden geçmeniz oldukça sağlıklı olacaktır. Dilerseniz benim uygun gün ve saatime de randevu oluşturabilirsiniz, süreci birlikte yürütmekten memnuniyet duyarım. Sağlıklı günler diliyorum.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir
Ücretsiz Soru Sorabileceğiniz Uzmanlar
Bensu ERKIŞI
Bensu ERKIŞI
Uzman Psikolog
Esra KOYUNCU
Esra KOYUNCU
Uzman Psikolog
Tuğçe ÇETECI
Tuğçe ÇETECI
Psikolog
Harun Reşat YILDIRIM
Harun Reşat YILDIRIM
Psikolog
Ece AL BAKRI
Ece AL BAKRI
Psikolog
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Selenay ABDURRAHİMOĞLU
Psikolog
Melike AKÇAY
Melike AKÇAY
Psikolojik Danışman
Merve Behice AL CANKI
Merve Behice AL CANKI
Uzman Psikolojik Danışman
Ali ÖZDEMİR
Ali ÖZDEMİR
Psikolog
Nalan SABAH
Nalan SABAH
Psikolog