1. Soru Sor
  2. Öfke
  3. Hormon ilaçları

Hormon ilaçları

T... A... - 9 ay önce
Hocam ben doğumdan sonra yaklaşık 2 yıl boyunca dogum kontrol iğnesi kullandım 3 aylık olandan bu süreçte kendimi dalgin öfkeli ve sinirli hissettim sonra bıraktım yaklaşık 1 senedir kullanmıyorum ama hala etkisi devam ediyor hormonlardan ola bilirmi sürekli kendimi düşünürken buluyorum dalgınım
Ezgi ÖZTÜRK
Uzmanın Cevabı: Öncelikle bu konuyla ilgili doktorunuzla görüşmeniz gerekebilir. Bazı ilaçlar kullanılırken ya da kullanmayı bıraktıktan bir süre sonra psikolojik olarak etkisini sürdürmeye devam edebiliyor fakat ilacı bırakalı bir yıl olduysa ve hala ilaçtan dolayı böyle hissettiğinizi düşünüyorsanız önce bununla ilgili gerekli hormon testlerini yaptırmanız gerekir. Eğer testlerinizde sağlığınızı etkileyen bir sorun gözükmüyorsa o zaman dalgınlığınızın ve öfkenizin sebebi ilaç kaynaklı olmadığını düşünmeye başlayıp terapi almaya başlayabilirsiniz. Eğer bu düşüncelerinizin sebebi ilaç değilse o zaman ne olduğunu bir uzmanla birlikte keşfetmeye çalışırsınız.
Danışan
Eşim bu durumum farkında ısrarla psikiyatriste gitmemi istiyor ama ben önce dahiliyeye gitmek istiyorum çünkü hocam iğnenin bütün yan etkilerini yaşadığımı düşünüyorum saçlarımı döktü her taramada tutam tutam sacim döküldü ve hala devam ediyor...Size cok teşekkür ederim değerli vaktinizden bana ayırıp dinlediğiniz ve cevap verdiğiniz icin
Ezgi ÖZTÜRK
Uzmanın Cevabı: Rica ederim, umarım bir an önce sorununuzu çözeme kavuşturabilirsiniz.
Ezgi ÖZTÜRK
Ezgi ÖZTÜRK
Uzman Psikolog(*)(*)(*)(*)(*)
Uzmanlıklar: İlişki / Evlilik Problemleri, Depresyon ve Mutsuzluk, Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları