2. Ali İhsan ÖZTÜRK
Ali İhsan ÖZTÜRK

Uzmanlıklar: Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları, Sınav Kaygısı ile İlgili Sorunlar, Öfke Kontrolü

PSİKOLOG ALİ İHSAN ÖZTÜRK Ali İhsan ÖZTÜRK Eskişehir’de doğmuştur. İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Psikoloji Bölümü mezunudur. Eskişehir Tepebaşı Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğünde zorunlu stajını yapmıştır. İstanbul’da psikolojik danışma merkezinde gönüllü olarak staj yapmıştır. Üniversite sürecinde arama kurtarma kulübü kurucu başkanlığını yapmıştır. Afet öncesi sonrası psikolojisi ile ilgilenmektedir. Gençlik ve Spor Bakanlığında lider olarak görev almaktadır. Eskişehir’de özel kolejde Okul Psikoloğu olarak çalışmıştır. Ankara Jandarma Genel Komutanlığında Psikolog olarak çalışmıştır. Bu süreçte intihar, depresyon, travma, kaygı bozuklukları, obsesif kompulsif bozukluk ve kişilik bozuklukları ile çalışmıştır. Limanım Psikolojik Danışmanlık Eskişehir merkez olmak üzere İstanbul da hizmet vermektedir. YETKİNLİKLER VE SERTİFİKALAR Aile Danışmanlığı 3200 Cinsel Terapi 2770 Evlilik ve Çift Terapisi 1394 Oyun Terapisi 0653 Resim Analizi 0099

Ergen (12-18) Çift & Partner Yetişkin (18-65) Çocuk (6-12)

Gottman Çift Terapisi Oyun Terapisi Bütüncül Psikoterapi Davranışçı Terapi Gestalt Terapi

Nişantaşı Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Henüz sertifika bilgisi girilmemiş.