2. Bahar KAYA
Bahar KAYA

Uzmanlıklar: Depresyon ve Mutsuzluk, Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları, Ruhsal-Toplumsal, Kişisel ve Çevresel Diğer Koşullarla İlişkili Sorunlar

Psikolog Bahar Kaya, 1997 yılında İstanbul’da doğdu. Lisans eğitimini Nişantaşı Üniversitesi Psikoloji (İngilizce) bölümünde tamamladı. Derleme olarak hazırladığı bitirme projesini ‘’Kadınlarda Mükemmeliyetçilik’’ üzerine yazdı. Lisans hayatı boyunca SADEM, Beşiktaş RAM ve Psikomental Psikolojik Danışmanlık ve Eğitim Merkezi’nde gönüllü ve zorunlu staj kapsamında stajyer psikolog olarak görev aldı. Şu anda Klinik Psikoloji yüksek lisans öğrenimine devam etmektedir. 2020’den beri Psikomental Psikoloji bünyesinde psikolog olarak görev almaktadır. Bilişsel ve Davranışçı Terapiler eğitimini DATEM'den almıştır. Psikomental kurucusu Uzm. Klinik Psikolog Sinem Özkaya Alp’in yürüttüğü intervizyon grubunda bulunmakla beraber, kurum çatısı altında başka bir intervizyon grubunu da modere etmektedir. Bağımsız bir kadın örgütlenmesi olan Mor Dayanışma Derneği ve Türk Üniversiteli Kadınlar Derneği içerisinde gönüllü psikolog olarak yer almaktadır.

Psikoterapi doğal bir ihtiyaçtır ve destek verici bir süreçtir. Zor zamanlardan geçmek, bazı güçlükler yaşamak da hayata dahildir ve hiçbirimiz bu zorluklarla tek başımıza başa çıkmak zorunda değiliz. Bazen zorluk yaşadığımız noktaları başka bir açıdan görmeye, zor zamanlarımızda bize destek olacak birine ihtiyaç duyarız ve bu noktada psikoterapi devreye girer.

Seans süresi 50 dakika ve görüşme sıklığı haftada bir keredir. Fakat bu sıklık, danışanın ihtiyacına bağlı olarak azalabilir veya artabilir. Ben Bilişsel ve Davranışçı Terapi ekolü ile yetişkinlerle bireysel çalışmaktayım.

Çalışma Alanlarım:

-Depresyon

-Panik Bozukluk

-Agorafobi

-Sosyal Anksiyete Bozukluğu

-Travma Sonrası Stres Bozukluğu (TSSB)

-Obsesif-Kompulsif Bozukluk (OKB);

-Yaygın Anksiyete Bozukluğu

-Yeme Bozuklukları

-Stres Yönetimi – Stres Kaynaklı Bozukluklar

-Performans Kaygısı

-Özgüven Problemleri