2. Ceylan KUNDURACI ÖNER
Ceylan KUNDURACI ÖNER

Uzmanlıklar: Depresif Bozukluklar, Madde ile İlişkili Sorunlar ve Bağımlılık Problemleri, Travma ve İlişkili Bozukluklar

Çukurova Üniversitesi Psikoloji bölümü mezunudur. Üsküdar üniversitesinde yüksek lisansına devam etmektedir. Anaokulu, özel eğitim kurumları, sivil toplum kuruluşlarında çalışmıştır. İstanbul da 1 yıl ciddi madde bağımlılığı problemi olan bireylerle çalışmıştır. Aynı zaman da İMDAT projesi kapsamında İstanbul temsilcilerinden biri olarak intihara eğilimli bireylere psikososyal destek sunmaktadır. EMDR( Göz Hareketleriyle Duyarsızlaştırma ve Yeniden İşlemleme) terapisi ve Bilişsel davranışçı terapileri ve ekleptik yaklaşımla çalışmaktadır. Aynı zaman da bağımlılık terapistidir. Ergen ve yetişkinlerle çalışmaktadır. Şu an İstanbul'da yüz yüze ve online terapilerine devam etmektedir.

Ergen (12-18) Yetişkin (18-65) LGBT+

Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) Eklektik Terapi Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi (SFBT) Varoluşcu Terapi EMDR Kabul ve Kararlılık(ACT) Gestalt Terapi

Çukurova Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Emdr Terapisi - Davranış Bilimleri Enstitüsü - 14.7.2021 İntihar Ve Yaklaşımı, Önleme Çalışmaları - Kim Psikoloji - 1.12.2020 Bağımlılık Terapisi - Gebze Teknik Üniversitesi - 21.3.2022 Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi - Kim Psikoloji - 8.4.2020 Mmpı - Sarı Psikoloji - 14.8.2020 Bdt - Kim Psikoloji - 5.9.2020