1. Uzmanlar
  2. Ebrar ÖZDEMİR
Psikolog Ebrar ÖZDEMİR Profil Fotoğrafı

Ebrar ÖZDEMİR

Psikolog

1 danışan
1 seans
3 soru
Çevresel-Toplumsal Sorunlar
Kronik Hastalıklarla Başa Çıkma

Hakkında

Merhaba ben Psikolog Ebrar Özdemir.Lisans eğitimini Azerbaycan Baküde bulunan Bakü Devlet Üniversitesinde tamamladım.Şu an Ankarada ikamet etmekteyim.Çocuk,ergen,yetişkin olmak üzere eğitimlerim mevcut.Azerbaycanda bir çok özel ve devlet kurumunda staj deneyimim oldu.Bunların yanı sıra bir çok eğitim, seminer ve kongrelere katılımlarım mevcut, hala devam ederek bilgilerimi güncel tutmaya çalışıyorum .4 ay Azerbaycan Milli Onkoloji Hastanesinde Psikolog olarak çalıştım.Bu süreçte tedavi alan 30 çocuk ile yaklaşık 300 seans yaptım ve ailelere psikoeğitim verdim. Şu an online olarak ve Ankara'da ise yüz yüze danışan görmekteyim. İletişim için; ***** *****

Çalışma Grupları

Yetişkin (18-65) Çocuk (6-12) Ergen (12-18) Çift & Partner Okul Öncesi Çocuk (0-6)

Danışmanlık Yaklaşımları

Bilişsel Ekol (CPT) Danışan(Birey) Merkezli Ekolü Duygu Odaklı Ekolü Oyun Ekolü Bilişsel Davranışçı Ekol (BDT) Çocuk Merkezli Oyun Ekolü Filial Oyun Ekol (PCIT) Sanat Ekolü Şema Ekolü

Eğitimler

Bakü Devlet Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Sertifikalar

Henüz sertifika bilgisi girilmemiş.

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir

Adresi

Sancaktepe, Yozgat Blv., Keçiören/Ankara, Türkiye

Uzmanın Adresi

Danışan Yorumları

yaptıktan sonra uzman hakkında yorum bildirebilirsiniz.
Henüz yorum bildirilmemiş.

Uzmanın Cevapladığı Sorular

yaptıktan sonra uzmana ücretsiz soru sorabilirsiniz.

güvensizlik ve kaygı

Kullanıcıİ... K... - 3 yıl önce
Merhaba. Aslında ciddi bir rahatsızlığım yok ama bir cevap arıyorum zamanınızı aldığım için kusura bakmayın. ben 23 yaşında bir kadınım. Kimseye tam anlamıyla güvenmiyorum ve sorunlarımdan kimseye bahsedemiyor, onları sıkıyormuş gibi hissediyorum. kendimi bildim bileli her alanda yetersiz hissediyorum ve şu an her şey yolunda olsa da çoğu zaman hayatta yaşamaya dair bir şey olduğunu düşünmüyorum. Benim annem ben doğmadan önce çocuğunu kaybetmiş ve sanırım bu sorunla başa çıkabilmek için yeni bir çocuk dünyaya getirmek istemiş ve beni doğurmuş. Tahmin edersiniz ki çok mutsuz ve depresif bir hamilelik geçirmiş. Doğduğumda ise gerek çocuğunu kaybetmesi gerekse aile içinde olan şiddet ve huzursuzluk sebebiyle ilk bebeklik yıllarımda annem hep üzgünmüş ve sütünü de erken kesmek zorunda kalmış. Ben bir buçuk yaşındayken uzunca bir süre annemden ayrı kalmışım . Bebeklerin temel güven dönemlerinde böyle ayrılıklar yaşamasının kötü etkilediğini biliyorum fakat benim şu anki durumumun ve bebeklik ve ilk çocukluk döneminde sesini çıkarmayan çoğu şeye illgisiz bir çocuk olmamın yaşamımın ilk yıllarında yaşadıklarımla bir ilgisi var mı diye merak ediyorum. Yanıtınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Tez tez əsəbləşirəm

KullanıcıNuku - 3 yıl önce
Əsəbləşdikdə özümü sakitləşdirə bilmirəm ya mahnı dinləməyə qaçıram ya da çölə çıxıram.

Eşimle anlaşamıyoruz

KullanıcıF... A... - 4 yıl önce
Eşim benimle karı koca olarak yaşamıyor her zaman benden uzak duruyo ben ona değer verdikçe o bendn uzak duruyor yardımcı olabilırmisin

Toplam 3 soru.