2. Ferahnaz CULUM
Ferahnaz CULUM

Psikoterapist

Uzmanlıklar: Depresif Bozukluklar, Kronik Hastalara ve Hasta Yakınlarına Psikolojik Destek (Kanser vb.), Bedensel Belirti Bozuklukları (Somatoform Bozukluklar)
Hizmet vermiyor

Acıbadem Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden mezun olmuştur. Acıbadem Üniversitesi Psikoloji Kulübü yönetim kurulunda yer almış olup psikolojinin çeşitli anabilim dalları ile ilgili konferans ve atölye çalışmaları düzenlenmesine katkı sağlamıştır. Lisans dönemi sonrası Klinik Psikoloji alanında Özel Fransız Lape Hastanesinde, Bilişsel Psikoloji alanında Metin Sabancı Spastik Çocuklar Vakfında ve Nöropsikolojik alanda ise İstanbul Üniversitesi Çapa Nöropsikoloji Bölümünde klinik ve uygulama deneyimi kazanmıştır. Terapilerine online şekilde devam etmektedir. ​

" Psikoloğum beni içimdeki çukurdan çıkarıp, evimin yolunu bulmamı sağladı." Mesleğimin ilk döneminde karşılaştığım bir danışanın bu sözleri ile başlamak isterim. Sizde bir dönem içinizdeki yolu kaybederseniz, bulma yolculuğunuzda ilk adımlarınızı destekleyerek bugününüze ve geleceğinize birlikte yön verebiliriz.

Kendinize bir şans verin!

Yetişkin (18-65) Yetişkin (65+)

Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi (SFBT) Şema Terapi Sanat Terapisi

Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Bilişsel Davranışçı Terapi - Boğaziçi Campus - 4.5.2020