2. Kerim Alp İLTER
Kerim Alp İLTER

Uzmanlıklar: Ölüm/Kriz ve Yas Süreci, Depresif Bozukluklar, Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları

1993 İzmit Doğumluyum. İstanbul Okan Üniversitesi Psikoloji 2020 mezunuyum. Şu anda İstanbul Gedik Üniversitesi Tezli Klinik Psikolojide master yapmaktayım. Kocaeli Üniversitesi Uygulama hastanesinde erişkin servis ve çocuk ergen ruh sağlığı bölümünde stajımı tamamladım. Ayrıca İzmit Yaşam Paylaşım Anaokulu'nde ve Dünya Danışmanlık Merkezinde gözlem ve staj yapma şansım olmuştur. Daha önce kısa bir süre EMAV Danışmanlık Merkezinde çalıştım. 3 senedir İzmit Belediyesine bağlı olarak danışan görmekteyim.

Danışmanlığımda ilk seans danışanı anlama ve değerlendirme üzerinedir. Daha sonraki seanslar danışanın beklentilerine ve değerlendirmeme göre devam etmektedir. Seanslarımız yaklaşık 50 dakika sürmektedir ve genelde haftada bir olarak planlanmaktadır. Ancak sürece ve danışana göre değişiklik gösterebilir. Bu değişiklikler danışana önceden bildirilmektedir. Tarafımca olan iptaller telafi edilecektir. Danışandan kaynaklı iptallerde ( hastalık, ölüm dışında) görüşme ücreti alınmaktadır. Görüştüğümüz her şey gizlilik esasına dayanmaktadır. Ancak danışanın kendine veya bir başkasına zarar verme veya zarar görme durum ve ihtimallerinde bu gizlilik tarafımca bozulmaktadır. Her danışan kendi hayatının ve kendi problemlerinin uzmanıdır. İki uzmanın kafa kafaya verip problemleri çözme yolunda ilerleyeceği bu yolculuğun bazen zorlu, sancılı ve acı verici olabileceği unutulmamalıdır.

Yetişkin (18-65) Ergen (12-18) Yetişkin (65+)

Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) Kabul ve Kararlılık(ACT) Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi (SFBT)

İstanbul Okan Üniversitesi - Lisans - Psikoloji