2. Merve ÇETIN
Merve ÇETIN

Psikolojik Danışman

Uzmanlıklar: Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları, Depresif Bozukluklar, Panik Atak

Merhaba, ben Psikolojik Danışman Merve Çetin. Lisans eğitimimi, 2018 yılında Amasya Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünde tamamladım. Ergen ve yetişkinlerde Bilişsel Davranışçı Terapi, Çocuk Merkezli Oyun Terapisi ve Filial Terapi (Ebeveyn Çocuk İlişkisi Eğitimi) eğitimleri aldım. Konya Mavi Psikoloji Danışmanlık Merkezini kurdum. Konya'da yüz yüze ve dünyanın her yerine online terapi hizmeti vermekteyim. Çocuk,ergen, yetişkin terapisi için bana ulaşın.

Seans süresi ne kadar?

Psikoterapi seanslarımız 50-60 dakikadır.

Terapi kaç seans sürer?

Her bireyin sorun çözme becerisi ve yaşadığı sorunlar farklıdır. Bu nedenle terapi için net bir seans sayısı söylemek mümkün değildir. Terapinin kaç seans süreceğini süreç içerisinde karar verebilirsiniz. Terapide gönüllülük esastır. Bu nedenle terapiye başladıktan sonra herhangi bir sebepten dolayı yarım bırakabillirsiniz.

Psikologlar/psikolojik danışmanlar ilaç yazar mı?

İlaç yazma yetkisi sadece psikiyatri hekimlerine aittir. Psikologlar ve psikolojik danışmanlar ilaç yazmaz. Sorunları konuşma terapisi üzerinden belirli tekniklerle çözmeyi amaçlarlar.

Terapide ne konuşulur?

Psikoterapide temel amaç bireye sorunu hakkında farkındalık kazandırmak ve bireyin sorunlarını kendi başına çözme becerisi kazandırmaktır. Terapist gerektiği yerde konuşur e bazı sorularla bireye bireye kapı aralar. Terapist öğüt veya tavsiye vermez. Bu nedenle hangi konuda farkındalık kazanmak ve ne anlatmak istiyorsanız terapide konuşabilirsiniz. Terapistiniz sizi ilgiyle dinleyecektir.

Terapi ücretleri ne kadar?

Terapi ücretleri almak istediğiniz terapiye göre (çift terapisi, çocuk terapisi, bireysel terapi..) değişmektedir. Terapide, terapistin önceliği bireye fayda sağlamaktır. Bu nedenle ücret konusunda destek sağlanabilir. Detaylı bilgi için uzmanlarımızla görüşebilirsiniz.

Terapi tüm sorunları çözer mi?

Sorunun çözülüp çözülmeyeceğini denemeden asla bilemeyiz. Önemli olan sorunu çözmeye ve değişime istekli olmaktır.

Okul Öncesi Çocuk (0-6) Çocuk (6-12) Yetişkin (65+) Ergen (12-18) Yetişkin (18-65)

Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) Çocuk Merkezli Oyun Terapisi Filial Oyun Terapisi (PCIT) Akılcı Duygusal Davranışçı Terapi (REBT) Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi (SFBT) Davranışçı Terapi

Amasya Üniversitesi - Lisans - Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik

Çocuk Merkezli Oyun Terapisi - Brain Danışmanlık - 8.2.2023