2. Merve YILMAZ
Merve YILMAZ

(*)(*)(*)(*)(*)
Uzmanlıklar: Cinsel İşlev Bozuklukları, Depresyon ve Mutsuzluk, Obsesif Kompulsif Bozukluk
Hizmet vermiyor

1996 Paris doğumluyum. 26 yaşındayım. Beykent üniversitesi psikoloji bölümü mezunuyum. Darülaceze’de psikolog olarak çalışmaktayım. Depresyon - anksiyete - okb- cinsel terapi - kriz ve yas terapisi uygulamaktayım.

Çift & Partner Ergen (12-18) Yetişkin (18-65) LGBT+ Yetişkin (65+)

Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT)

Beykent Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Terapi

gur - 2 yıl önce
Merve Hanım'ın sorunlara yaklaşım biçimi sıra dışıydı. Onlarca soru sormak yerine akılcı sorularıyla sorunun temellerini anlayıp hızlı aksiyon alabilen çözüm odaklı bir terapi gerçekleştirdi. Mutlaka tavsiye ederim.

Terapi Süreci.

GhostFace - 2 yıl önce
Gerçekten Merve hanım işine ve bizlere çok önem veriyor. Aklınız da en ufak soru ve düşünce kalmasın istiyor. Her şey için teşekkür ederim 🙏

Terapi hak.