2. Şule ÇELIKEL
Şule ÇELIKEL

Uzmanlıklar: Cinsel İşlev Bozuklukları, Çocuk ve Ergenlik Dönemi Ruhsal Sorunları, Depresyon ve Mutsuzluk

Merhaba ben Psikolog Şule Çelikel. Lefke Avrupa Üniversitesi İngilizce Psikoloji bölümü mezunuyum. Psikodinamik Psikoterapi, Cinsel Terapi ve Bütüncül Oyun Terapisi uygulayıcıyım.Depresyon, Evlilik-çift sorunları, vajinismus, erken boşalma, Özgüven eksikliği, kişilik bozuklukları, Anksiyete ve panik bozukluklar, obsesif kompülsif bozukluk, boşanma, sınav kaygısı ve birçok alanda bireysel, çift, çocuk ve ergen terapisi üzerine çalışmaktayım.

Psikodinamik yaklaşım bir danışanı ve terapisti, danışanın geçmişinden istenmeyen düşünce kalıplarına, alışkanlıklarına ve semptomlara katkıda bulunan çözülmemiş çatışmaları incelemeyi içermektedir. Bu geçmiş çatışmalar genellikle, genellikle çocukluk döneminde, bağımlılık ve depresyon gibi sorunlara yol açabilen işlevsiz ilişkileri içerir.

Psikodinamik terapide, terapistinizle haftada bir veya haftada birkaç kez görüşebilirsiniz. Her seans yaklaşık 45 dakika sürer.İhtiyaç duyulan seans sayısı, bireye ve bireyin yaşadığı sorunlara bağlı olarak değişebilir.

‘’OYUN TERAPİSİNE HANGİ DURUMLARDA BAŞVURULUR’’

2-12 yaş arasındaki çocuklarda görülen pek çok farklı psikolojik sorunda ‘Oyun Terapisi’ uygulanmaktadır. Çocuklarda, depresyon, yas, anne baba kaybı, takıntılar, kaygı bozuklukları, travma, istismar ve taciz, boşanma, alt ıslatma, kaka kaçırma, kardeş kıskançlığı, duygusal problemler, uyum problemleri, okul problemleri, davranış problemleri, uyku, yeme problemleri, özgüven sorunları, sosyal beceri sorunları ve kronik hastalığı olan çocuklarda hastalığa uyum aşamasında oyun terapisine başvurulur.

Çift & Partner Okul Öncesi Çocuk (0-6) Ergen (12-18) Yetişkin (18-65)

Oyun Terapisi Psikanalitik & Psikodinamik Terapi Çocuk Merkezli Oyun Terapisi Psikodinamik Aile Terapisi Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT)

Lefke Avrupa Üniversitesi - Lisans - Psikoloji