2. Büşra ACAR
Büşra ACAR

Uzmanlıklar: Özgüven ve Yeterlilik Sorunları, Çözülme (Dissosiyasyon) Bozuklukları, Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları

Ortadoğu Teknik Üniversitesini başarı ile tamamladıktan sonra Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu (UNFPA) ‘da psikolog olarak çalışmıştır. Aile Çalışma Sosyal Hizmetler Bakanlığında Kadının Statüsü, bedensel ve zihinsel engelli bireylerin topluma kazandırılması ve korunması alanlarında çalışmalar yürütmüştür. Aile Bakanlığı Okul Destek ve Sosyal Uyum Projesi kapsamında SHM proje koordinatörü olarak görev yürütmüştür. Lisans eğitimi sırasında Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi kapalı servisinde staj kapsamında Psikoz Hastaları ile Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde Nervoz Hastaları ile çalışmıştır.İbni Haldun Üniversitesi Klinik Psikoloji Master eğitimini tamamlamıştır. BDT ve Kabul Kararlılık Terapisi ekollerinde yüz yüze ve online danışan görmektedir.Öfke Kontrolu, Depresyon, Mutsuzluk, Sınav Kaygısı, Performans Kaygısı, Sosyal Fobi, İletişim Problemler, Çocukluk Çağı Travmaları, Obsessif Kompulsif Bozukluk alanlarında çalışmaktadır.

Ergen (12-18) Yetişkin (18-65)

Kabul ve Kararlılık(ACT) Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) Diyalektik Terapi (DBT) Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi (SFBT)

Odtü - Lisans - Psikoloji İbni Haldun - Yüksek Lisans - Klinik Psikoloji