2. Ceren CEYLAN
Ceren CEYLAN

Uzmanlıklar: Depresyon ve Mutsuzluk, Kişilerarası İletişim Problemleri, Ruhsal-Toplumsal, Kişisel ve Çevresel Diğer Koşullarla İlişkili Sorunlar

Psikolog Ceren Ceylan, lisans mezuniyetine kadarki süreçte çeşitli kurumlarda staj yaparak klinik gözlem ve deneyim fırsatı elde etmiştir. Mezuniyeti sonrasında Maltepe Üniversitesi Klinik Psikoloji yüksek lisans programını kazanmıştır ve mevcut dönemde ders aşamasındadır. Bununla birlikte, Masterson Enstitüsü Türkiye bünyesinde Masterson Yaklaşımı Psikanalitik Psikoterapi teorik eğitimini tamamlamıştır ve mevcut dönemde süpervizyon eğitimine devam etmektedir.

Psikoterapi süreci boyunca yapılan her bir seans 50 dakika sürmektedir. Psikoterapinin etkililiğinin sağlanması için süreklilik önem arz etmekte ve her hafta en az 1 seans yapılması gerekmektedir.

Yetişkin (18-65)

Psikanalitik & Psikodinamik Terapi

Maltepe Üniversitesi - Yüksek Lisans - Klinik Psikoloji Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Masterson Yaklaşımı Kişilik Bozukluklarının Psikanalitik Psikoterapi Eğitimi - Masterson Enstitüsü Türkiye - 26.2.2023 Psikoterapide Nesne İlişkileri Eğitimi - Masterson Enstitüsü Türkiye - 26.2.2023