2. Kübra AKTAN
Kübra AKTAN

(*)(*)(*)(*)(*)
Uzmanlıklar: Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları, Yeme Bozuklukları, Depresif Bozukluklar
Hizmet vermiyor

Depresif kaygılı stresli başarısız hissediyor olabilirsiniz… sürekli yorgunluk geçmeyen bir ağrı ve duygularınızla baş başa kaldığınızda yemeklere saldırıyor olabilirsiniz belkide sürekli unutuyorsunuz yada öğrenme güçlüğü çekiyorsunuz. Günümüzde sık sık karşılaşılan bu durumlarda zihin ve beden ilişkisini iyi kurabilmek büyük önem taşıyor. Zihninizde olup bitenler bedeninize iyi gelmiyor olabilir yada bedeninizde yaşadığınız bir sıkıntı zihniniz ve gün içindeki ruhsal durumunuzu etkiliyor olabilir. Her an beynimizin sağ ve sol kısmı bir savaş halinde düşündüğümüz ve hissettiğimiz şeyleri yönetir. Ben kübra aktan 2019 yılından itibaren profesyonel olarak çalışmaktayım. Yeme bozuklukları yeme bağımlılığı duygusal yeme bozukluğu obezite alanında uzmanlaşmaktayım…

Seans sıklığı haftada 1 olmak üzere danışanın durumuna bağlı olmak üzere değişmektedir.

Seanslarımız 40 dakika sürmektedir.

ilk seansımızda sizlerin seansa getirmiş olduğu konuya dair öykü alıyorum ardından sizin probleminize yönelik bir formülasyon ile terapi sürecimize başlıyoruz

terapi sürecini bilişsel davranışçı terapi mindfullness Emdr kısa süreli çözüm odaklı terapi nöropsikoloji ve psikoeğitimlerle destekliyorum.

Yetişkin (18-65)

Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) EMDR Mindfulness Temelli Bilişsel Terapi (MBCT) Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi (SFBT)

Okan Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

(*)(*)(*)(*)(*)