2. Mustafa Can ÜNÜVAR
Mustafa Can ÜNÜVAR

Uzmanlıklar: Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları, Depresyon ve Mutsuzluk, Özgül Öğrenme Bozuklukları

Uzm. Kl. Psk.Mustafa Can Ünüvar, Burdur Ercan Akın Fen Lisesi mezunudur. Lisans eğitimini Nişantaşı Üniversitesi Psikoloji bölümünde burslu statüde tamamlayarak Psikolog unvanını almıştır. Kent Üniversitesi'nde Klinik Psikoloji alanında Psikiyatrist Mehmet Sungur hocanın öğrencisi olarak yüksek lisans ders aşamasını tamamlamıştır. Halen CİSED tarafından verilen Cinsel Terapist eğitimlerine devam etmektedir. Alanı ile ilgili olarak yaygın eğitim kapsamında çok sayıda seminere katılmış ve çeşitli kongrelerde bildiri sunumu yapmıştır. Ayrıca öğrenme güçlüğü ve disleksi alanında çeşitli eğitimler alan Mustafa can Ünüvar PREP- lisanslı uygulayıcısıdır. Mesleki çalışmalarına Ünüvar Psikoloji'de devam etmektedir.

Çift & Partner Ergen (12-18) Okul Öncesi Çocuk (0-6) Yetişkin (18-65) Çocuk (6-12) LGBT+ Yetişkin (65+)

İstanbul Kent Üniversitesi - Yüksek Lisans - Klinik Psikoloji Nişantaşı Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Çözüm Odaklı Kısa Süreli Terapi - Asrın Danışmanlık - 12.5.2022 Çocuk Ve Ergenlerde Bdt - Asrın Danışmanlık - 8.5.2021 Prep Uygulayıcı Lisansı - Akademidisleksi - 16.5.2020