2. Özlem YILMAZ
Özlem YILMAZ

Psikolojik Danışman

Uzmanlıklar: Kişilerarası İletişim Problemleri, Öfke Kontrolü, Ebeveyn Tutumuna Dair Sorunlar
Hizmet vermiyor

Merhaba! Ben Özlem Yılmaz. Yıldız Teknik Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü'nü birincilik ile tamamladım. Lisans eğitimim süresince süpervizyon eşliğinde bireysel psikolojik danışmanlık yapma fırsatı elde ettim. Şu anda aynı okulda Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Tezli Yüksek Lisans Programı'na devam etmekteyim. Yaklaşık 2 senedir aktif olarak danışan görmekteyim. Çalışma alanlarım: ● Öfke kontrolü, ● Mükemmelliyetçilik, ● Ruminasyon (Aşırı düşünme), ● Kaygı, ● Stres, ● İletişim problemleri, ● Ebeveyn tutumlarına dair sorunlar, ● Gelişimsel krizler, ● Romantik ilişkiye dair sorunlar.

Psikolojik danışma sürecinin amacı, sorunlarınızın çözümüne yardımcı olmaktır.

Psikolojik danışma süreci, sorunlarınıza göre şekillenmektedir. İlk olarak sizi, hayat hikayenizi ve sorunlarınızın detayları ile sürece başlamaktayım. Ardından bu detaylara göre süreci şekillendirmekteyim.

• Danışma oturumları en az 10 hafta sürmektedir. İhtiyacınıza göre oturum sayısı artabilir. 15, 20, 25 vb. oturum olabilir.
  • Oturumlar haftada 1 kez yapılmaktadır. Gerektiğinde oturum sayısı haftada 2 gün olabilir.
  • Oturumlar yaklaşık 1 saat sürmektedir.
  • Oturumlar online şekilde gerçekleştirilecektir. Bundan dolayı gerekli donanımlarınızın olması (bilgisayar, tablet, telefon, kamera, mikrofon ve internet gibi.) gerekmektedir.

Yetişkin (18-65)

Yıldız Teknik Üniversitesi - Yüksek Lisans - Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Yıldız Teknik Üniversitesi - Lisans - Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik

Basic Id Uygulayıcı Sertifikası - Türk Pdr Derneği - 19.10.2020 Moxo Dikkat Testi Uygulayıcı Sertifikası - Moxo Türkiye - 21.9.2022