1. Uzmanlar
  2. Sebile ÖZ
Psikolog Sebile ÖZ Profil Fotoğrafı

Sebile ÖZ

Psikolog

( )( )( )( )( )
0 Yorum
0 danışan
0 seans
1 soru
Akran Zorbalığı
Bağlanma Sorunları
Çocuk Eğitimi Sorunları
Çocuk ve Ergenlik Dönemi Sorunları
Depresif Bozukluklar
Kaygı (Anksiyete) Bozuklukları
Fobiler
Ergenlik Dönemi Sorunları
Depresyon ve Mutsuzluk
Sınav Kaygısı
Değersizlik / Boşluk Hissi

Hakkında

Haliç üniversitesi psikoloji mezunuyum. Bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesi staj yaptım. Cumhuriyet üniversitesinde aile danışmanlığı yüksek lisans yaptım .Rehabilitasyon ve anaokullarında psikologluk yaptım aktif olarak kendi psikolojik danışmanlık merkezimde psikologluk yapıyorum

Danışmanlık Süreci Hakkında

Terapi süreci; danışanın ihtiyaçları doğrultusunda, etik ilkeler çerçevesinde ve iş birliğine dayalı olarak yapılandırılır.Görüşmelerde Bütüncül psikoterapi yaklaşımıyla sürdürülmektedir.

Çalışma Grupları

Çocuk (6-12) Ergen (12-18) Çift & Partner Okul Öncesi Çocuk (0-6) Yetişkin (18-65) Yetişkin (65+) LGBT+

Danışmanlık Yaklaşımları

Bilişsel Davranışçı Aile Ekolü Bilişsel Davranışçı Ekol (BDT) Oyun Ekolü Yaşantısal Aile Ekolü Psikanalitik & Psikodinamik Ekolü Şema Ekolü

Eğitimler

Haliç Üniversitesi - Lisans - Psikoloji

Sertifikalar

Çocuk Değerlendirme Testleri - Aktif Psikoloji - 16.10.2018

Oyun Terapisi - Aktif Psikoloji - 25.1.2018

Bilişsel Davranışı Terapi - Aktif Psikoloji - 17.1.2019

Wısc-r Zeka Ölçeği - Psikovizyon - 21.3.2017

Moxo Dikkat Testi - Moxo - 17.5.2022

Yapay zeka ile, kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI
Yapay zeka ile,
kişiselleştirilmiş destek:
Menta AI

Şimdi indir, konuşmaya başla

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir

Adresi

Tokat Niksar Yolu, Haydarbey/Niksar/Tokat, Türkiye

Uzmanın Adresi

Danışan Yorumları

yaptıktan sonra uzman hakkında yorum bildirebilirsiniz.
Henüz yorum bildirilmemiş.

Uzmanın Cevapladığı Sorular

yaptıktan sonra uzmana ücretsiz soru sorabilirsiniz.

Cok pişman hissediyorım

KullanıcıYeliz - 12 ay önce
Merhabalar, ben 15 yaşında bir ergenim. Aslında diğer yaşırtlarıma göre olgun plduğumu düşünürdüm hep. Ailesel faktörlerden dolayı. Benim bu yaşıma kadar elime erkek eli değmedi. Sadece sanaldan 1.5 yıllık bir ilişkim oldu. Şubat ayında biriyle tanıştım. Çok sevdim ve sevgili olduk sanal değildi gerçek bir ilişkiyfi. Benim sınırlarım vardı ilişkife onun da vardı. Cinsellik. Onun 2. Sevgilisiyim ama ilk sevgilisiyle hiçbir şey yaşamamız. 4. Ayımıx oldu ilişkimiz güzel gidiyor ama ben çok pişmanım. 3. Ayımız gibi evinde buluşmaya başlafık. Hiçbir şey olmuyorfu gidip geliyordum. Bi gün bi yakınlaşma oldu ve kıyafet üzerinden bi temas oldu. Ben çok kötü hissettim. Çokta pişman oldum hem daha yaşım kaç. Bana anlık olan bir şey olduğunu, ikimizinde biribini sevdiğini ve o yüzden olduğumu söyeldi asla öyle bir yaşamayız dedi. Benim amacım öyle bir şey değil dedi. Ben seni seviyorum, o zevk işi dedi. Biraz rahatlamıştım. Ama sonraki buluşmalarımızds yükselmeye devam ettik. Geçen gün buluştuk ve iş çığrından çıktı ten tene değdi. Ve ben adet dönemimdeydim ve çok yükselmiştim hem cinsel birliktelik olmadı. Ama çok yakınlaştık her yerimi gördü öyle düşünün. Ben çok pişmanım ona da dedim. Yarın ayrılmayacsğımızın garantisi mi var dedim benden çok özür diledi. Ağlıyorum sadece midem çok bulanıyor. Onu çok seviyorum ve güveniyorum da ama insanoğlu sonuçta ne olacağı belli olmuyor. Ben hep böylr yapan insanları kınsmıştım. Ona bir daha böyle bir şeu istemediğimi söyledim. Saygı duydu çünkü o da ilk kez yaşıyordu. Ve o da çok kötü hissediyor. Annemin yüzüne bakamıyorum. Ama ben sadece yen tene değdi diye düşünüyorum sonuçta bir birliktelik olmadı. Bana gençlik hatası denilenilir dedi ama yinede böyle bir şeue gerek yoktu. Lütfen yardım edin

Toplam 1 soru.